موارد استفاده از پنجره upvc ثابت
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc ثابت

پنجره upvc امروزه طرفداران بسیاری دارد و خیلی از افراد از این پنجره ها در مکان های مختلف مانند محل کار و منزل خود استفاده می کنند.
البته پنجره upvc انواع مختلفی دارد که پنجره upvc ثابت یکی از پرکاربردترین پنجره های دوجداره شناخته شده است.
پنجره دوجداره ثابت در کاهش آلودگی نیز تاثیر بسیار بالایی دارد.
در این مقاله برخی از مزایا و ویژگی های بارز پنجره های دوجداره ثابت را به شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مزایای بارز پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند.همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.
این مدل پنجره دو جداره upvc را می توان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

پنجره یو پی وی سی ثابت در ترکیب تک حالته
در این نوع پنجره های دو جداره upvc ، پنجره میانی ثابت بوده و دو پنجره upvc تک حالته از طرفین باز شو هستند که این طرح از پنجره دو جداره یو پی وی سی به سبب سادگی عمومیت داشته و بیشترین کاربرد را دارد.
استفاده پنجره upvc ثابت در آلاچیق
پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساخت آلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد . بهتر است بدانید که این پنجره ها درجه عایق بالایی دارند و دلیل آن ثابت بودن آنهاست.
نقش پنجره یو پی وی سی ثابت در پوشش های سقفی
از دیگر موارد استفاده از پنجره upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی می باشد .
عدم محدودیت ابعاد در پنجره یو پی وی سی ثابت
این نیز یکی از مزایای پنجره های یو پی وی سی ثابت است. بهتر است بدانید که پنجره upvc ثابت در بیشتر ترکیبات پنجره استفاده می شود.

با تماس با مشاوران سیجاندژ می توانید با توجه به نیاز خود بهترین درب و پنجره upvc را انتخاب کرده و سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل گیرید.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc-%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d8%aa/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, پنجره upvc ثابت ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: